Przejdź do treści
    • Dostępność

Podpisano umowę na realizację zadania pn. „Wymiana pokrycia dachowego na budynku świetlicy STODOŁA w Gołańczy”

W dniu 4 września 2025 roku podpisano umowę na realizację zadania pn.
„Wymiana pokrycia dachowego na budynku świetlicy STODOŁA w Gołańczy”
 
Umowę w imieniu realizatora zadania podpisał Andrzej Szpis – p.o. Dyrektora Gołanieckiego Ośrodka Kultury.
W wydarzeniu uczestniczyli także:
- poseł na Sejm RP Henryk Szopiński pomysłodawca programu #KulisyKultury2025,
- Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz – Robert Torz.
- Katarzyna Gapczyńska – Główny Księgowy GOK.
 
Zły stan dachu od dawna wymaga remontu – teraz budynek świetlicy zostanie w pełni zabezpieczony!
 
W ramach inwestycji wykonane zostaną m.in.:
- wzmocnienie więźby dachowej i okapów,
- wymiana spróchniałych elementów,
- wymurowanie nowych kominów,
- ułożenie łat i folii izolacyjnej,
- montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
- położenie pokrycia dachowego z blachodachówki w kolorze czerwonym,
- nowe pokrycie z papy,
- instalacja piorunochronna,
- wykonanie stopni kominiarskich.
 
Wykonawcą zadania jest Firma Usługowo-Handlowa Dachy Damian Sergiel wyłoniona w procedurze zamówienia publicznego.
Wartość inwestycji: 168 510,00 zł
Dofinansowanie: 112 000,00 zł z programu „Kulisy Kultury 2025”.
 
To kolejny krok w modernizacji i poprawie warunków infrastruktury kulturalnej w naszej gminie!
 
544853294_1078846364461324_7389743607590190485_n.jpg [2048x1536]

Opublikowano: 05-09-2025

Kategoria: Aktualności

Wyświetleń: 71