Szanowni Państwo!
Wszystkim osobom, które otrzymały sprzęt komputerowy w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” przypominamy o konieczności złożenia oświadczeń w ramach monitoringu projektu (załącznik do procedury monitorowania utrzymania efektów projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”).
Oświadczenie należy złożyć do 15 września 2023 r.: osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz (w pokoju nr 18 lub Biurze Obsługi Interesanta), listownie pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz, ul. dr. P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, elektronicznie na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /miggolancz/SkrytkaES, bądź mailowo wysyłając skan podpisanego oświadczenia na adres: oswiata@golancz.pl.
Wzór oświadczenia, który otrzymali Państwo wraz z dokumentacją przekazania sprzętu, znajduje się poniżej oraz w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz