Szanowni Państwo,
wszystkim osobom, które otrzymały sprzęt komputerowy w 2022 r. w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” przypominamy o konieczności złożenia oświadczeń w ramach monitoringu projektu
(załącznik do procedury monitorowania utrzymania efektów projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”).
Pierwsze oświadczenie należy złożyć do 15 marca 2023 r.: osobiście w Urzędzie Miasta
i Gminy Gołańcz (w pokoju nr 18 lub Biurze Obsługi Interesanta), listownie pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz, ul. dr. P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, elektronicznie na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /miggolancz/SkrytkaESP, bądź mailowo wysyłając skan podpisanego oświadczenia na adres: oswiata@golancz.pl.
Wzór oświadczenia, który otrzymali Państwo wraz z dokumentacją przekazania sprzętu, znajduje się poniżej oraz w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz.