Przejdź do treści
    • Dostępność

NABÓR UZUPEŁNIAJĄCY - GRANTY PPGR

Uwaga!!!

NABÓR UZUPEŁNIAJĄCY GRANTY PPGR


W wyniku powstania oszczędności poprzetargowych, Miasto i Gmina Gołańcz ogłasza dodatkowy nabór Beneficjentów w Konkursie Grantowym Cyfrowa Gmina – „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”, realizowanym
w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.

Uprawnionymi w programie są tylko i wyłącznie uczniowie klas I – VIII szkoły podstawowej oraz obecni uczniowie szkół średnich, zamieszkujący Miasto i Gminę Gołańcz.

 

Ze względu na ograniczoną pulę środków i krótki czas do rozliczenia projektu, decydować będzie kolejność złożenia zgłoszeń oraz ich kompletność.
W pierwszej kolejności akceptowane będą oświadczenia, które zawierają wszystkie załączniki.

Złożenie niekompletnego wniosku, tj. niewypełnienie lub błędne wypełnienie wymaganych informacji, niezłożenie wszystkich wymaganych załączników i dokumentów spowoduje odrzucenie wniosku.

Spełnienie warunków programu i terminowe złożenie prawidłowo wypełnionych dokumentów nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia.

 

Termin i miejsce składania wniosków: od dnia 24.10.2022 r. do dnia 28.10.2022 r.,
w godz. 730 – 1500 pok. nr 18 w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz, ul. dr. P. Kowalika 2.

 

Wszelkie informacje można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz, od poniedziałku do piątku w godz. 715 – 1515, pod nr. tel. 67 26 83 307 lub 501 656 694 oraz mailem oswiata@golancz.pl.

 

W załączonych dokumentach znajdują się wszelkie informacje dotyczące naboru. Prosimy
się z nimi zapoznać.

Opublikowano: 19-10-2022

Kategoria: Aktualności

Wyświetleń: 1242

Załączniki