OBWIESZCZENIE
W związku z nowymi regulacjami wynikającymi z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2022 r. poz. 149), od dnia 24 stycznia 2022 r. do dnia 28 lutego 2022 r. ograniczona jest możliwość osobistego załatwiania spraw w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz.
Sprawy z zakresu rejestracji stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych, decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, decyzji na usunięcie drzew lub krzewów oraz inne wymagające osobistego stawiennictwa można załatwiać w Urzędzie, najlepiej po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Skrzynka na dokumenty znajduje się w korytarzu wejścia głównego.
Dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu, nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi.
Prosimy o załatwianie spraw w formie korespondencyjnej – pocztą tradycyjną, elektroniczną e-mail miastoigmina@golancz.pl, za pomocą skrzynki podawczej ePUAP , telefonicznie, lub pozostawiając dokumenty w skrzynce znajdującej się w korytarzu.
Niezbędne wnioski i formularze są dostępne na www.bip.golancz.pl
Ponadto informuję, iż w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz nadal obowiązuje:
-
wchodzenie do budynku Urzędu głównym wejściem,
-
zakładanie maseczek i dezynfekcja rąk.
NUMERY TELEFONÓW NA STANOWISKA
-
Sekretariat -67 2615-911 e-mail sekretariat@golancz.pl
-
Biuro Obsługi Interesanta – 67 2683-300 e-mail boi@golancz.pl
-
Ewidencja ludności – 67 2683-323 e-mail ewidencja@golancz.pl
-
Urząd Stanu Cywilnego – 67 2683-322 e-mail usc@golancz.pl
-
Księgowość urzędu -67 2683-326 e-mail place@golancz.pl
-
Księgowość podatkowa – 67 2683-319 e-mail ks.podatkowa@golancz.pl, podatki@golancz.pl
-
Wymiar podatku – 67 2683-315 e-mail wymiar@golancz.pl
-
Stanowisko ds. księgowości podatkowej –środki transportowe -67 2683-134 e-mail strauchmann@golancz.pl
-
Stanowiska ds. ochrony środowiska, rolnictwa, leśnictwa i zieleni miejskiej – 67 2683-320 e-mail zielen@golancz.pl , srodowisko@golancz.pl
-
Stanowisko ds. gospodarki odpadami – 67 2683-316 e-mail komunalne@golancz.pl
-
Stanowisko ds. działalności gospodarczej -67 2683-316 e-mail agnieszkacwik@golancz.pl
-
Stanowiska ds. oświaty -67 2683-307, 67 2683- 313 e-mail oswiata@golancz.pl
-
Stanowisko ds. Rady Miasta i Gminy Gołańcz – 67 2683-303 e-mail rada@golancz.pl
-
Stanowisko ds. informatyki – 67 2683—306 e-mail informatyk@golancz.pl
-
Stanowisko ds. drogownictwa – 67 2615-911 e-mail drogownictwo@golancz.pl
-
Stanowiska ds. budownictwa -67 2683-308 e-mail budownictwo@golancz.pl
-
Stanowisko ds. gospodarki gruntami – 67 2683-308 e-mail rbucki@golancz.pl
-
Stanowisko ds. budownictwa i inwestycji -67 2683-301 e-mail wolter@golancz.pl
-
Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy unijnych – 67 2683-301 e-mail monikacytlak@golancz.pl
-
Stanowiska ds. P.POŻ – 67 2683-305 e-mail straz@golancz.pl
-
Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego – 67 2683-305 e-mail obrona@golancz.pl
Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz
/-/ Mieczysław Durski