Przejdź do treści
    • Dostępność

OBWIESZCZENIE w sprawie obsługi mieszkańców w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz

OBWIESZCZENIE

 

W związku z nowymi regulacjami wynikającymi z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2022 r. poz. 149), od dnia 24 stycznia 2022 r. do dnia 28 lutego 2022 r. ograniczona jest możliwość osobistego załatwiania spraw w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz.

 

Sprawy z zakresu rejestracji stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych, decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, decyzji na usunięcie drzew lub krzewów oraz inne wymagające osobistego stawiennictwa można załatwiać  w Urzędzie,  najlepiej po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Skrzynka na dokumenty znajduje się w korytarzu wejścia głównego.

Dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu, nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi.

Prosimy o załatwianie spraw w formie korespondencyjnej – pocztą tradycyjną, elektroniczną e-mail miastoigmina@golancz.pl, za pomocą skrzynki podawczej ePUAP , telefonicznie, lub pozostawiając dokumenty w skrzynce znajdującej się w korytarzu.

 

Niezbędne wnioski i formularze są dostępne na www.bip.golancz.pl

 

Ponadto informuję, iż w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz nadal obowiązuje:

  1. wchodzenie do budynku Urzędu głównym wejściem,

  2. zakładanie maseczek i dezynfekcja rąk.

 

NUMERY TELEFONÓW NA STANOWISKA

 

 

Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz

/-/ Mieczysław Durski

Opublikowano: 25-01-2022

Kategoria: Ogłoszenia

Wyświetleń: 423