Przejdź do treści
    • Dostępność

OBWIESZCZENIE - WPROWADZENIE ZDALNEJ OBSŁUGI INTERESANTÓW

OBWIESZCZENIE

 

W związku z wprowadzeniem przez Prezesa Rady Ministrów pracy zdalnej w administracji publicznej informuję, iż od 30.03.2021 roku (do odwołania) wprowadza się zdalną obsługę  interesantów  Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz.


Umożliwia się osobiste załatwianie wyłącznie następujących spraw:

  1. Rejestracja zgonów, po uprzednim kontakcie telefonicznym  pod numerem 67 26 83 322 lub 67 26 83 323,
  2. Odbiór dowodów osobistych po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numerem 67 26 83 323.

Przed wejściem głównym do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Gołańczy znajduje się skrzynka, do której można wrzucać korespondencję kierowaną do tut. Urzędu. Skrzynka wystawiona jest w godzinach pracy urzędu.

Prosimy o załatwianie spraw w formie korespondencyjnej – pocztą tradycyjną, elektroniczną e-mail miastoigmina@golancz.pl, za pomocą skrzynki podawczej ePUAP, telefonicznie.

Niezbędne wnioski i formularze są dostępne na www.bip.golancz.pl   

 

NUMERY TELEFONÓW NA STANOWISKA

 

Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz

/-/Mieczysław Durski

Opublikowano: 29-03-2021

Kategoria: Ogłoszenia

Wyświetleń: 780

Załączniki