Przejdź do treści
    • Dostępność

KAS wspiera podatników telefonicznie i internetowo

 

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

 

  • Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
  • W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 3 dni w tygodniu.

 

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich
e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.

Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.

Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Kontakt telefoniczny do Urzędu Skarbowego w Wagrowcu:

Centrala – numer telefonu 67 26 81 158

PIT – nr telefonu 606 327 950

VAT – nr telefonu  606 327 950

CIT – nr telefonu 606 327 950

spadki/darowizny – nr telefonu  606 327 950

rejestracja podatników – nr telefonu  667 700 844

egzekucja administracyjna – nr telefonu 67 26 81 128

rachunkowość podatkowa i komórka wierzycielska – nr telefonu  667 700 869

Adres e-mail urzędu skarbowego:us.wagrowiec@mf.gov.pl

Więcej informacji na www.wielkopolskie.kas.gov.pl.

 

Wizyta w urzędzie

 

W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 3 dni w tygodniu:

  • Poniedziałek od 12:00 do 18:00
  • Środa od 9:00 do 15:00
  • Piątek od 9:00 do 13:00

W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez
e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.

 

Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.

Opublikowano: 04-06-2020

Kategoria: Komunikaty

Wyświetleń: 495